Cilji
Dijakinje/dijaki:
- Opredelijo pojem inteligentnost ter pojasnijo in presodijo pomen inteligentnosti.
- Razumejo eno od teorij inteligentnosti in ponazorijo njeno uporabnost na različnih področjih posameznikovega delovanja. (Thurstonova teorija inteligentnosti.)
- Razložijo odnos med inteligentnostjo in ustvarjalnostjo.
- Presodijo pomen merjenja inteligentnosti.
- Razumejo in presodijo medosebne in medskupinske razlike v inteligentnosti.
- Poznajo primere raziskav s področja proučevanja inteligentnosti in jih kritično presojajo.
Navodila za naloge:
- V učbeniku in drugih virih prouči ustrezne vsebine.
- V urejevalniku besedil odgovori na vprašanja iz delovnega lista.
- Izpolnjen delovni list / odgovore objavi v svojem listovniku.
Tema | Delovni list | Viri | Pričakovani dosežki/rezultati | Predvidevan čas izdelave | Minimalen operativni čas izdelave |
4202A Thurstunova teorija inteligentnosti | 4202A.pdf | 4202A.pdf | 4202A.pdf | 7 dni | 4 ure |
4204A Merjenje inteligentnosti | 4204A.pdf | 4204A.pdf | 4204A.pdf | 7 dni | 4 ure |
4205A Medosebne in medskupinske razlike v inteligentnosti | 4205A.pdf | 4205A.pdf | 4205A.pdf | 7 dni | 4 ure |
4206A Raziskave inteligentnosti | 4206A.pdf | 4206A.pdf | 4206A.pdf | 7 dni | 4 ure |