Cilji

Dijakinje/dijaki:

  • Razumejo pojem osebnost in osebnostna lastnost ter opišejo področja samopodobe; presojajo pomen realne samopodobe za človeka. 
  • Razumejo pomen vplivov dednosti in vplivov okolja pri razvoju osebnosti in njihovo medsebojno povezanost. 
  • Poznajo primere psiholoških raziskav, ki proučujejo pomen vplivov dednosti in okolja ter interakcijo med njimi, in jih kritično vrednotijo.
  • Poznajo razvojne značilnosti v različnih obdobjih življenja in jih znajo povezati svojim življenjem.
  • Razumejo, da posameznikov psihični razvoj traja celo življenje. (Eriksonova teorija psihosocialnega razvoja.)
  • Razumejo in ovrednotijo temeljne značilnosti različnih teorij osebnosti: strukture, humanistične, kognitivne, psihoanalitične, vedenjske.

 

Navodila za naloge:

  • V učbeniku in drugih virih prouči ustrezne vsebine.
  • V urejevalniku besedil odgovori na vprašanja iz delovnega lista.
  • Izpolnjen delovni list / odgovore objavi v svojem listovniku.

 

Tema Delovni list Viri Pričakovani dosežki/rezultati Predviden čas izdelave Minimalen operativni čas izdelave
4103A Raziskave vplivov dednost in okolja 4103A.pdf 4103A.pdf 4103A.pdf 7 dni 4 ure
4105A Eriksonova teorija psihosocialnega razvoja 4105A.pdf 4105A.pdf 4105A.pdf 7 dni 4 ure
4106A Vedenjske teorije osebnosti 4106A.pdf 4106A.pdf 4106A.pdf 7 dni 4 ure
4106B Humanistične teorije osebnosti  4106B-dl  4106B-viri 4106B-pd  7 dni  4 ure
4106C Kognitivne teorije osebnosti  4106C-dl  4106C-viri  4106C-pd  7 dni  4 ure
4106D Psihoanalitične teorija osebnosti (1. del) 4106D.pdf 4106D.pdf 4106D.pdf 7 dni 4 ure
4106E Psihoanalitične teorija osebnosti (2. del) 4106E.pdf 4106E.pdf 4106E.pdf 7 dni 4 ure