Cilji

Dijakinje/dijaki:

  • Razumejo proces učenja in pomnjenja in pojasnjujejo njun pomen v življenju
  • Pojasnijo, razlikujejo in s primeri ponazorijo različne oblike učenja ter presojajo učinkovitost posamezne oblike. 
  • Pojasnjujejo in s primeri ponazarjajo količinske in kakovostne (vsebinske) spremembe pri zapomnitvi gradiva.
  • Razlagajo in ocenjujejo pomen sposobnosti, motivacije, čustev in učnih stilov za učenje.
  • Poznajo in uporabljajo različne strategije za izboljšanje zapomnitve in uspešnejše učenje
  • Uporabljajo pridobljeno znanje o dejavnikih in strategijah učenja za uravnavanje lastnega procesa učenja: prepoznavajo lastne strategije učenja, ugotavljajo njihove prednosti in pomanjkljivosti ter načrtujejo izboljšave.

 

Navodila za naloge:

  • V učbeniku in drugih virih prouči ustrezne vsebine.
  • V urejevalniku besedil odgovori na vprašanja iz delovnega lista.
  • Izpolnjen delovni list / odgovore objavi v svojem listovniku.

 

Učna vsebina / cilj Delovni listi Viri Pričakovani dosežki/rezultati Predviden čas izdelave Minimalen operativni čas izdelave
3201A Opredelitev učenja in proces pomnenja 3201A.pdf 3201A.pdf 3201A.pdf 7 dni 4 ure
 3202A Oblike učenja  3202A.pdf  3202A.pdf  3202A.pdf 7 dni 4 ure
 3203A Količinske in kakovostne spremembe spomina
3203A.pdf   3203A.pdf   3203A.pdf 7 dni 4 ure
 3204A Dejavniki učenja  3204A.pdf  3204A.pdf  3204A.pdf 7 dni 4 ure
 3205A Strategije učinkovitega učenja  3205A.pdf  3205A.pdf  3205A.pdf 7 dni 4 ure