Cilji:

Dijakinje/dijaki:

  • Opredeljujejo pojem čustva ter opisujejo in s primeri ponazarjajo značilnosti čustev.
  • Razvrščajo čustva po različnih merilih, jih opisujejo in ponazarjajo s primeri (temeljna in kompleksna čustva, afekti in razpoloženja).
  • Poznajo nebesedno izražanje posameznih čustev ter ta znanja uporabljajo pri sporazumevanju.
  • Analizirajo in interpretirajo čustvovanje v konkretnih življenjskih situacijah.
  • Razumejo čustveno zrelost ter se učijo ozaveščati in razumevati lastna čustva, razvijajo zmožnost uravnavanja čustev, občutljivost in empatijo za druge ljudi.

 

Navodila za naloge:

  • V učbeniku in drugih virih prouči ustrezne vsebine.
  • V urejevalniku besedil odgovori na vprašanja iz delovnega lista.
  • Izpolnjen delovni list / odgovore objavi v svojem listovniku.

 

Učna vsebina / cilj Delovni listi Viri Pričakovani dosežki/rezultati Predviden čas izdelave Minimalen operativničas izdelave
     
 2101A Kaj so čustva in značilnosti čustev
 2101A.pdf  2101A.pdf  2101A.pdf  7 dni  4 ure
 2103A Kako lahko razlikujemo čustva
2103A.pdf  2103A.pdf  2103A.pdf  7 dni  4 ure
 2104A Nebesedno izražanje čustev  2104A.pdf  2104A.pdf  2104A.pdf  7 dni  4 ure
 2108A Čustvena zrelost  2108A.pdf  2108A.pdf  2108A.pdf  7 dni  4 ure