Cilji

Dijakinje/dijaki:

  • Opredeljujejo pojem mišljenje, razlikujejo različne vrste mišljenja in presojajo njihov pomen v šolskih situacijah ter vsakdanjem življenju.
  •  Opredelijo in s primeri ponazorijo ustvarjalnost ter pojasnijo faze ustvarjalnega procesa. Opredelijo in vrednotijo osebnostne značilnosti, ki vplivajo na ustvarjalnost.  
  • Uporabljajo različne tehnike za spodbujanje ustvarjalnega mišljenja pri svojem delu.
  • Razumejo različne strategije reševanja problemov, jih uporabljajo in ob tem razvijajo kritično mišljenje.
  • Razumejo razvoj mišljenja po Piagetu.
  • Poznajo primere raziskav s področja proučevanja mišljenja in jih kritično presojajo.

 

Navodila za naloge:

  • V učbeniku in drugih virih prouči ustrezne vsebine.
  • V urejevalniku besedil odgovori na vprašanja iz delovnega lista.
  • Izpolnjen delovni list / odgovore objavi v svojem listovniku.

 

Tema Delovni list Viri Pričakovan dosežek/rezultat Predviden čas izdelave Minimalen operativni čas izdelave
   
3302A Faze ustvarjalnega procesa 3302A.pdf 3302A.pdf  3302A.pdf 7 dni 4 ure
3303A Tehnike spodbujanja ustvarjalnega mišljenja 3303A.pdf  3303A.pdf 3303A.pdf 7 dni 4 ure
3304A Strategije reševanja miselnih problemov d3304A v3304A r3304A 7 dni 4 ure
3305A Razvoj mišljenja po Piagetu 3305A.pdf 3305A.pdf 3305A.pdf 7 dni  4 ure
3306A Raziskave mišljenja 3306A.pdf  3306A.pdf 3306A.pdf 7 dni 4 ure