Cilji

Dijakinje/dijaki:

  • Razumejo proces učenja in pojasnijo pomen učenja v življenju.
  • Pojasnijo, razlikujejo in s primeri ponazorijo različne oblike učenja ter presodijo učinkovitost posamezne oblike.
  • Pojasnijo proces pomnjenja in priklica informacij s tristopenjskim modelom spomina.
  • Pojasnijo in s primeri ponazorijo količinske in kakovostne (vsebinske) spremembe pri zapomnitvi gradiva.
  • Poznajo primere raziskav s področja proučevanja učenja in pomnjenja ter jih kritično presojajo.
  • Razložijo in ocenijo pomen sposobnosti, motivacije, čustev in učnih stilov za učenje.
  • Poznajo in uporabljajo različne strategije za izboljšanje zapomnitve in uspešnejše učenje.
  • Uporabijo pridobljeno znanje o dejavnikih in strategijah učenja za uravnavanje lastnega procesa učenja: prepoznavajo lastne strategije učenja, ugotavljajo njihove prednosti in pomanjkljivosti ter načrtujejo izboljšave.
  • Razumejo pojem kompetenca in presojajo pomen različnih kompetenc v različnih življenjskih situacijah.
  • Poglabljajo poznavanje raznovrstnih strategij učenja in samoregulacije, jih uporabljajo, sistematično spremljajo in vrednotijo njihovo učinkovitost.

 

Navodila za naloge:

  • V učbeniku in drugih virih prouči ustrezne vsebine.
  • V urejevalniku besedil odgovori na vprašanja iz delovnega lista.
  • Izpolnjene delovne liste / odgovore objavi v svojem listovniku.

 

Učna vsebina / cilj Delovni list Viri Pričakovani dosežki/rezultati Predviden čas izdelave Minimalen operativni čas izdelave
3202A Tristopenjski model spomina
3202A.pdf  3202A.pdf 3202A.pdf 7 dni 4 ure
3205A Strategije učenja
d3205a v3205a r3205a 7 dni 4 ure
3209A Kompetence (učenje učenja …) in pomen kompetenc v življenju
3209A.pdf  3209A.pdf  3209A.pdf 7 dni 4 ure
3210A Strategije učinkovitega učenja – samouravnavanje
(izbirno)
3210A.pdf 3210A.pdf 3210A.pdf 7 dni 4 ure