Cilji

Dijakinje/dijaki:

  • Opredeljujejo pojem čustva ter opisujejo in s primeri ponazarjajo značilnosti čustev.
  • Presojajo pomen (funkcijo) čustev v različnih življenjskih situacijah.
  • Razvrščajo čustva po različnih merilih, jih opisujejo in ponazarjajo s primeri (temeljna in kompleksna čustva, afekti in razpoloženja).
  • Poznajo nebesedno izražanje posameznih čustev ter ta znanja uporabljajo pri sporazumevanju.
  • Analizirajo in interpretirajo čustvovanje v konkretnih življenjskih situacijah.
  • Razumejo povezanost čustvovanja z drugimi duševnimi procesi in vedenjem.
  • Razumejo razvoj čustev ter ocenijo vlogo dednosti in učenja v čustvenem razvoju.
  • Razumejo čustveno zrelost ter se učijo ozaveščati in razumevati lastna čustva, razvijajo zmožnost uravnavanja čustev, občutljivost in empatijo za druge ljudi. 
  • Poznajo primere raziskav s področja proučevanja čustvovanja in jih kritično presojajo.
  • Razumejo katero od kognitivnih razlag čustvovanja, jo ponazorijo s primeri in uporabljajo pri interpretaciji lastnega ali tujega čustvovanja v konkretni življenjski situaciji.

 

Navodila za naloge:

  • V učbeniku in drugih virih prouči ustrezne vsebine.
  • V urejevalniku besedil odgovori na vprašanja iz delovnega lista.
  • Izpolnjen delovni list / odgovore objavi v svojem listovniku.

 

Učna vsebina / cilj Delovni listi Viri Pričakovani dosežki/rezultati Predviden čas izdelave Minimalen operativni čas izdelave
2102A Pomen (funkcije) čustev
d2102a_mug5s2l3 v2102a_4j15kk68 r2102a_2qwd8dim 7 dni 4 ure
2106A Povezanost čustvovanja z drugimi duševnimi procesi in vedenjem 2106A.pdf   2106A.pdf   2106A.pdf 7 dni 4 ure
2107A Razvoj čustev ter vloga dednosti in učenja v čustvenem razvoju
2107A.pdf   2107A   2107A.pdf 7 dni 4 ure
2109A Raziskave  čustvovanja 2109A.pdf   2109A.pdf   2109A.pdf 7 dni 4 ure
2110A Kongnitivne razlage čustvovanja (izbirno) 2110A.pdf   2110A.pdf   2110A.pdf 7 dni 4 ure