Cilji
Dijakinje/dijaki:
- Razumejo pojem osebnost in osebnostna lastnost ter opišejo področja samopodobe; presojajo pomen realne samopodobe za človeka.
- Razumejo pomen vplivov dednosti in vplivov okolja pri razvoju osebnosti in njihovo medsebojno povezanost.
- Poznajo primere psiholoških raziskav, ki proučujejo pomen vplivov dednosti in okolja ter interakcijo med njimi, in jih kritično vrednotijo.
- Poznajo razvojne značilnosti v različnih obdobjih življenja in jih znajo povezati svojim življenjem.
- Razumejo, da posameznikov psihični razvoj traja celo življenje. (Eriksonova teorija psihosocialnega razvoja.)
- Razumejo in ovrednotijo temeljne značilnosti različnih teorij osebnosti: strukture, humanistične, kognitivne, psihoanalitične, vedenjske.
Navodila za naloge:
- V učbeniku in drugih virih prouči ustrezne vsebine.
- V urejevalniku besedil odgovori na vprašanja iz delovnega lista.
- Izpolnjen delovni list / odgovore objavi v svojem listovniku.
Tema | Delovni list | Viri | Pričakovani dosežki/rezultati | Predviden čas izdelave | Minimalen operativni čas izdelave |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
4103A Raziskave vplivov dednost in okolja | 4103A.pdf | 4103A.pdf | 4103A.pdf | 7 dni | 4 ure |
4105A Eriksonova teorija psihosocialnega razvoja | 4105A.pdf | 4105A.pdf | 4105A.pdf | 7 dni | 4 ure |
4106A Vedenjske teorije osebnosti | 4106A.pdf | 4106A.pdf | 4106A.pdf | 7 dni | 4 ure |
4106B Humanistične teorije osebnosti | 4106B-dl | 4106B-viri | 4106B-pd | 7 dni | 4 ure |
4106C Kognitivne teorije osebnosti | 4106C-dl | 4106C-viri | 4106C-pd | 7 dni | 4 ure |
4106D Psihoanalitične teorija osebnosti (1. del) | 4106D.pdf | 4106D.pdf | 4106D.pdf | 7 dni | 4 ure |
4106E Psihoanalitične teorija osebnosti (2. del) | 4106E.pdf | 4106E.pdf | 4106E.pdf | 7 dni | 4 ure |