Cilji
Dijakinje/dijaki:
- Opredeljujejo pojem čustva ter opisujejo in s primeri ponazarjajo značilnosti čustev.
- Presojajo pomen (funkcijo) čustev v različnih življenjskih situacijah.
- Razvrščajo čustva po različnih merilih, jih opisujejo in ponazarjajo s primeri (temeljna in kompleksna čustva, afekti in razpoloženja).
- Poznajo nebesedno izražanje posameznih čustev ter ta znanja uporabljajo pri sporazumevanju.
- Analizirajo in interpretirajo čustvovanje v konkretnih življenjskih situacijah.
- Razumejo povezanost čustvovanja z drugimi duševnimi procesi in vedenjem.
- Razumejo razvoj čustev ter ocenijo vlogo dednosti in učenja v čustvenem razvoju.
- Razumejo čustveno zrelost ter se učijo ozaveščati in razumevati lastna čustva, razvijajo zmožnost uravnavanja čustev, občutljivost in empatijo za druge ljudi.
- Poznajo primere raziskav s področja proučevanja čustvovanja in jih kritično presojajo.
- Razumejo katero od kognitivnih razlag čustvovanja, jo ponazorijo s primeri in uporabljajo pri interpretaciji lastnega ali tujega čustvovanja v konkretni življenjski situaciji.
Navodila za naloge:
- V učbeniku in drugih virih prouči ustrezne vsebine.
- V urejevalniku besedil odgovori na vprašanja iz delovnega lista.
- Izpolnjen delovni list / odgovore objavi v svojem listovniku.
Učna vsebina / cilj | Delovni listi | Viri | Pričakovani dosežki/rezultati | Predviden čas izdelave | Minimalen operativni čas izdelave |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
2102A Pomen (funkcije) čustev |
d2102a_mug5s2l3 | v2102a_4j15kk68 | r2102a_2qwd8dim | 7 dni | 4 ure |
2106A Povezanost čustvovanja z drugimi duševnimi procesi in vedenjem | 2106A.pdf | 2106A.pdf | 2106A.pdf | 7 dni | 4 ure |
2107A Razvoj čustev ter vloga dednosti in učenja v čustvenem razvoju |
2107A.pdf | 2107A | 2107A.pdf | 7 dni | 4 ure |
2109A Raziskave čustvovanja | 2109A.pdf | 2109A.pdf | 2109A.pdf | 7 dni | 4 ure |
2110A Kongnitivne razlage čustvovanja (izbirno) | 2110A.pdf | 2110A.pdf | 2110A.pdf | 7 dni | 4 ure |