Cilji
Dijakinje/dijaki:
- Razumejo proces učenja in pojasnijo pomen učenja v življenju.
- Pojasnijo, razlikujejo in s primeri ponazorijo različne oblike učenja ter presodijo učinkovitost posamezne oblike.
- Pojasnijo proces pomnjenja in priklica informacij s tristopenjskim modelom spomina.
- Pojasnijo in s primeri ponazorijo količinske in kakovostne (vsebinske) spremembe pri zapomnitvi gradiva.
- Poznajo primere raziskav s področja proučevanja učenja in pomnjenja ter jih kritično presojajo.
- Razložijo in ocenijo pomen sposobnosti, motivacije, čustev in učnih stilov za učenje.
- Poznajo in uporabljajo različne strategije za izboljšanje zapomnitve in uspešnejše učenje.
- Uporabijo pridobljeno znanje o dejavnikih in strategijah učenja za uravnavanje lastnega procesa učenja: prepoznavajo lastne strategije učenja, ugotavljajo njihove prednosti in pomanjkljivosti ter načrtujejo izboljšave.
- Razumejo pojem kompetenca in presojajo pomen različnih kompetenc v različnih življenjskih situacijah.
- Poglabljajo poznavanje raznovrstnih strategij učenja in samoregulacije, jih uporabljajo, sistematično spremljajo in vrednotijo njihovo učinkovitost.
Navodila za naloge:
- V učbeniku in drugih virih prouči ustrezne vsebine.
- V urejevalniku besedil odgovori na vprašanja iz delovnega lista.
- Izpolnjene delovne liste / odgovore objavi v svojem listovniku.
Učna vsebina / cilj | Delovni list | Viri | Pričakovani dosežki/rezultati | Predviden čas izdelave | Minimalen operativni čas izdelave |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
3202A Tristopenjski model spomina |
3202A.pdf | 3202A.pdf | 3202A.pdf | 7 dni | 4 ure |
3205A Strategije učenja |
d3205a | v3205a | r3205a | 7 dni | 4 ure |
3209A Kompetence (učenje učenja …) in pomen kompetenc v življenju |
3209A.pdf | 3209A.pdf | 3209A.pdf | 7 dni | 4 ure |
3210A Strategije učinkovitega učenja – samouravnavanje (izbirno) |
3210A.pdf | 3210A.pdf | 3210A.pdf | 7 dni | 4 ure |