Cilji
Dijakinje/dijaki:
- Razumejo pojem osebnost in osebnostna lastnost ter opišejo področja samopodobe; presojajo pomen realne samopodobe za človeka.
- Razumejo pomen vplivov dednosti in vplivov okolja pri razvoju osebnosti in njihovo medsebojno povezanost.
- Poznajo razvojne značilnosti v različnih obdobjih življenja in jih znajo povezati s svojim življenjem.
- Razumejo, da posameznikov psihični razvoj traja celo življenje.
Navodila za naloge:
- V učbeniku in drugih virih prouči ustrezne vsebine.
- V urejevalniku besedil odgovori na vprašanja iz delovnega lista.
- Izpolnjen delovni lsit / odgovore objavi v svojem listovniku.
Tema | Delovni listi | Viri | Pričakovani dosežki/rezultati | Predviden čas izdelave | Minimalen operativni čas izdelave |
4101A Osebnost in osebnostne lastnosti | 4101A.pdf | 4101A.pdf | 4101A.pdf | 7 dni | 4 ure |
4101B Samopodoba | 4101B.pdf | 4101B.pdf | 4101B.pdf | 7 dni | 4 ure |
4102A Temeljni dejavniki razvoja (1. del) |
4102A.pdf | 4102A.pdf | 4102A.pdf | 7 dni | 2 uri |
4102B Temeljni dejavniki razvoja (2. del) | 4102B.pdf | 4102B.pdf | 4102B.pdf | 7 dni | 2 uri |
4103A Razvoj v različnih razvojnih obdobjih – otroštvo | 4103A.pdf | 4103A.pdf | 4103A.pdf | 7 dni | 4 ure |
4103B Razvoj v različnih razvojnih obdobjih – mladost | 4103B.pdf | 4103B.pdf | 4103B.pdf | 7 dni | 4 ure |
4103C Razvoj v različnih razvojnih obdobjih – odraslost | 4103C.pdf | 4103C.pdf | 4103C | 7 dni | 4 ure |