Cilji
Dijakinje/dijaki:
- Opredeljujejo pojem mišljenje, razlikujejo različne vrste mišljenja in presojajo njihov pomen v šolskih situacijah ter vsakdanjem življenju.
- Opredelijo in s primeri ponazorijo ustvarjalnost ter pojasnijo faze ustvarjalnega procesa. Opredelijo in vrednotijo osebnostne značilnosti, ki vplivajo na ustvarjalnost.
- Uporabljajo različne tehnike za spodbujanje ustvarjalnega mišljenja pri svojem delu.
- Razumejo različne strategije reševanja problemov, jih uporabljajo in ob tem razvijajo kritično mišljenje.
- Razumejo razvoj mišljenja po Piagetu.
- Poznajo primere raziskav s področja proučevanja mišljenja in jih kritično presojajo.
Navodila za naloge:
- V učbeniku in drugih virih prouči ustrezne vsebine.
- V urejevalniku besedil odgovori na vprašanja iz delovnega lista.
- Izpolnjen delovni list / odgovore objavi v svojem listovniku.
Tema | Delovni list | Viri | Pričakovan dosežek/rezultat | Predviden čas izdelave | Minimalen operativni čas izdelave |
3302A Faze ustvarjalnega procesa | 3302A.pdf | 3302A.pdf | 3302A.pdf | 7 dni | 4 ure |
3303A Tehnike spodbujanja ustvarjalnega mišljenja | 3303A.pdf | 3303A.pdf | 3303A.pdf | 7 dni | 4 ure |
3304A Strategije reševanja miselnih problemov | d3304A | v3304A | r3304A | 7 dni | 4 ure |
3305A Razvoj mišljenja po Piagetu | 3305A.pdf | 3305A.pdf | 3305A.pdf | 7 dni | 4 ure |
3306A Raziskave mišljenja | 3306A.pdf | 3306A.pdf | 3306A.pdf | 7 dni | 4 ure |