Cilji
Dijakinje/dijaki:
- Razumejo proces učenja in pomnjenja in pojasnjujejo njun pomen v življenju
- Pojasnijo, razlikujejo in s primeri ponazorijo različne oblike učenja ter presojajo učinkovitost posamezne oblike.
- Pojasnjujejo in s primeri ponazarjajo količinske in kakovostne (vsebinske) spremembe pri zapomnitvi gradiva.
- Razlagajo in ocenjujejo pomen sposobnosti, motivacije, čustev in učnih stilov za učenje.
- Poznajo in uporabljajo različne strategije za izboljšanje zapomnitve in uspešnejše učenje
- Uporabljajo pridobljeno znanje o dejavnikih in strategijah učenja za uravnavanje lastnega procesa učenja: prepoznavajo lastne strategije učenja, ugotavljajo njihove prednosti in pomanjkljivosti ter načrtujejo izboljšave.
Navodila za naloge:
- V učbeniku in drugih virih prouči ustrezne vsebine.
- V urejevalniku besedil odgovori na vprašanja iz delovnega lista.
- Izpolnjen delovni list / odgovore objavi v svojem listovniku.
Učna vsebina / cilj | Delovni listi | Viri | Pričakovani dosežki/rezultati | Predviden čas izdelave | Minimalen operativni čas izdelave |
3201A Opredelitev učenja in proces pomnenja | 3201A.pdf | 3201A.pdf | 3201A.pdf | 7 dni | 4 ure |
3202A Oblike učenja | 3202A.pdf | 3202A.pdf | 3202A.pdf | 7 dni | 4 ure |
3203A Količinske in kakovostne spremembe spomina |
3203A.pdf | 3203A.pdf | 3203A.pdf | 7 dni | 4 ure |
3204A Dejavniki učenja | 3204A.pdf | 3204A.pdf | 3204A.pdf | 7 dni | 4 ure |
3205A Strategije učinkovitega učenja | 3205A.pdf | 3205A.pdf | 3205A.pdf | 7 dni | 4 ure |