Cilji:
Dijakinje/dijaki:
- Opredeljujejo pojem čustva ter opisujejo in s primeri ponazarjajo značilnosti čustev.
- Razvrščajo čustva po različnih merilih, jih opisujejo in ponazarjajo s primeri (temeljna in kompleksna čustva, afekti in razpoloženja).
- Poznajo nebesedno izražanje posameznih čustev ter ta znanja uporabljajo pri sporazumevanju.
- Analizirajo in interpretirajo čustvovanje v konkretnih življenjskih situacijah.
- Razumejo čustveno zrelost ter se učijo ozaveščati in razumevati lastna čustva, razvijajo zmožnost uravnavanja čustev, občutljivost in empatijo za druge ljudi.
Navodila za naloge:
- V učbeniku in drugih virih prouči ustrezne vsebine.
- V urejevalniku besedil odgovori na vprašanja iz delovnega lista.
- Izpolnjen delovni list / odgovore objavi v svojem listovniku.
Učna vsebina / cilj | Delovni listi | Viri | Pričakovani dosežki/rezultati | Predviden čas izdelave | Minimalen operativničas izdelave |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
2101A Kaj so čustva in značilnosti čustev |
2101A.pdf | 2101A.pdf | 2101A.pdf | 7 dni | 4 ure |
2103A Kako lahko razlikujemo čustva |
2103A.pdf | 2103A.pdf | 2103A.pdf | 7 dni | 4 ure |
2104A Nebesedno izražanje čustev | 2104A.pdf | 2104A.pdf | 2104A.pdf | 7 dni | 4 ure |
2108A Čustvena zrelost | 2108A.pdf | 2108A.pdf | 2108A.pdf | 7 dni | 4 ure |